pondelok, 28. júla 2014

TAG - Divné otázky

Za ten čas čo blogujem ste si mohli všimnúť, že TAGy mám vo veľkej obľube. Skrátka ma baví odpovedať na otázky a podobne (dúfam, že to baví aj vás). Nejdem to ďalej zdržovať a prejdem k veci. TAG som našla na tomto blogu - TU

1. Máš nejakú prezývku, ktorú používa len tvoja rodina ?
Samozrejme :D. Moja mamina ma stále volá "Mimi". Je to také cute a už som si na to zvykla. Kedysi ma volala Drakula, takže toto mi príde omnoho lepšie :D.

2. Máš nejaký divný zlozvyk ?
Ja ani neviem, keď ja si prídem celkovo divná, takže fakt neviem.. Trepnem teda prvé čo ma napadne :D. Skrátka milujem ponocovanie ! Mám skrátka zaužívané, že vždy si o takej polnoci spravím kafíčko a som hore do takej piatej rána. Potom spím, tak do dvanástej, jednej, následne vstanem a naobedujem sa... Neviem mám to rada :D. A ešte by zrejme sedelo to, že väčšinu mojich priateľov tvoria chalani, moje priateľstvá s babami často končia dosť zle, takže som to vzdala a som sama sebou :). A dá sa za zlozvyk považovať tvrdohlavosť :D ?


3. Máš nejaké divné fóbie ?
Mám totálne panický strach z pavúkov. Skrátka keď vidím nejakého pavúka mám chuť ujsť niekam véééľmi ďaleko.

4. Akú pesničku si najradšej spievaš keď si sama ?
Ach ten môj zvučný anjelský hlások... Áno, robím si srandu. Keď otvorím ústa a spustím spev je to ako zbraň hromadného ničenia. Ale ! Keď som sama, síce moc nepospevujem, no občas ma chytí Tom Odell - Another love, alebo tak.. :)

5. Aké drobnosti ti najviac lezú na nervy ?
Úplne, ale že úplne neznášam keď ma niekto klame -.- . Dokážem odpustiť asi všetko, ale toto fakt neznášam. A úplne najhoršie je, keď viem pravdu a ten človek o tom nevie a ďalej mi klame -.- . Ďalej nemám rada, keď sa niekto podceňuje a neverí si.

6. Čo robíš keď si nervózna ?
No začnem na všetko frflať a so všetkým mám problém. Všetko ohundrem a vlastne keď sa zamyslím, tak by som nechcela byť človekom, ktorý je vtedy v mojej prítomnosti :D.

7. Na akej strane postele spíš ?
Ani neviem, ale myslím, že na pravej, či :D ?

8. Aký bol tvoj prvý plyšák a ako sa volal ?
Toto nieje úplne prvý, no som naň tak naviazaná.. Je to farebná bábika, ktorá spieva a volá sa Ema :).

9. Akou stranou tela si otočená ku sprcha ?
Kto tieto otázky vymýšľal o.O ? Ja neviem, otáčam sa :D.

10. Vieš so svojím telom niečo zvláštne, niečo čo iný nedokážu ?
No ja robím stále nejaké kraviny typu mostík, salto, šnúra a pod.. Učím sa to sama a baví ma to. Keď niekedy uvidíte nejakého debila čo pobehuje po izbe a robí kreácie, tak mi zakývajte ;D.

11. Čo ješ, keď máš zlú náladu, alebo si nesvoja ?
Milujem čokoládu ! Úplne najviac :3. Nepohrdnem ani zmrzlinou a plus som závislá na melóne, hlavne v lete ^^ :3.


12. Akú vetu, alebo frázu stále opakuješ ?
"Stáva sa, nothing, no, why not".. A naviac si asi nespomeniem, myslím že toto sú u mňa top :D.

13. Ide sa spať - čo si vezmeš na seba ?
Milujem nejaké big XXL tričká ^^.

Dúfam, že ste sa trocha pobavili a že sa vám TAG páčil :).

4 komentáre:

  1. Pěkný tag :)) možná se taky zapojím :) celkově máme hodně společných věcí, jak tak sleduju. Hlavně to ponocování :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma teší :). Aj mne sa hneď zapáčil, tak som sa hneď zapojila.. budem rada ak sa aj ty :) a vďaka :)

      Odstrániť